Fundaaaa46 bizim doktorumuz gece kaka yoksa altını açıp uykusunu bölme dedi. kremle bariyer yapıyorum zaten her alt değiştirmede, sadece çiş varsa sabaha kadar altını açmıyorum. Ama besleme aralığın uzun geldi kuzum ben maksimum 3 saatte bir besliyorum. Uyurken uzun süre beslemiyor musun?