seyma0661 Aleyy_53 doktorum, vücut normal doğum olarak algılasın diye son ana kadar beklemeyi tercih ettiğini söyledi. 39-40 haftaya kadar yani su, sancı vs gelmesi için
Tugceaker Aleyy_53 2 arkadaşımda doğum yaptı biri sezeryandı 38 haftasında aldı diğeri normal olacaktı 40 haftalıktı suyu gelmiş açılması olmamış açılması olmayınca oda sezeryanla alındı
aycinelizsmom Aleyy_53 38. Hafta makat gelişe döndü bebeğim 39+3te sezaryen oldum. Ama öncesinde bebeğim doğum pozisyonundayken istersen 38de sezaryen yapalım diyordu doktorum. Ben vajinal istiyordum kısmet olmadı