Yaklaşık 1.5 yıldır göğsümde geçmeyen bı ağrı var bıçak saplar gibi tahliller temiz EKG temiz dahilye doktoruna ayrı gittim 4 ayrı genel cerraha gittim ultrasonla memeye baktı temiz ama bazen bıçak saplar tarzında ağrıyor sırtıma vuruyor 5 haftalık hamileyim kendime çok sıkıntı yapıyorum Allah korusun her an ölecekmiş im gibi böyle olan varmı??