Aleyy_53 Planlı derken devlet sezeryan yapiyor mu yani hani 39 ü bulsa bekleyemem sezeryan yapın denebılırmı
seyma0661 Aleyy_53 hayır zorunlu olmadıkça yapmıyor. İlk doğum eğer sezeryansa ikinci de sezeryan olur onun dışında bebek makat geliş vs değilse normali bekliyorlar 40-41.haftaya kadar
seyma0661 Aleyy_53 artık su nişan vs gelmesi için dua edicez 😂 bende 38lerde doğmasını istiyorum makat geliş gözüküyor 36+1iz
deletedmom43191 Aleyy_53 37 38 de sezaryen alınıyor çok nadir 39 da alınır bebek sezaryende uyku sersemi yanlış yazmışım