Kızlar bugün doktor 4 5 cm açılma var dedi ama sancı çıkmadı eve gönderdi. Akşam sancılarım başladı 10 15 dakikada bir dayanamadım şimdi acile geldim yine 4 cm açıklık ve 30larda çıktı sancılar. Ama ben çok hissediyorum. Yine eve gönderdi sıklaşınca gel dedi. Evim çok uzak değil ama yine de korkuyorum. Dua edin kolayca doğurayım yarın. Yatırsak da anlamı yok dediler resmen. Mecbur devlet hastanesi bu arada özel değil. Korktum biraz. Ağrıları nasıl en aza indirebilirim ve açılma çabuk olur?