Ya kızlar ben en başından beri düşük tehlikesi olan biriydim 13.haftadan sonra kanamam azaldı ve kese yukarıya çıktı geçen gün doktor bana yine plasenta arkasında kanama olduğunu ve kesenin yine hafif aşağı doğru indiğini söyledi. Anlayamıyorum bu haftada bile nasıl düşük tehlikesi devam edebiliyor. Artık çok yoruldum. İnanılmaz sırt ağrım ve kasık ağrım var. Aranızda bu durumu yaşayan oldu mu acaba?