Rosemihra Kızlar annem kalsın mı yoksa eşim tek mi kalsın o koltukta yatsın ? Sezeryan olacağım . Sezeryan olanlar çocuğun altını kendimiz değişebilir miyiz anne m kalmasa dinlense evde . Geldiğimde yorgun görmek istemiyorumda?
Berooo123 Rosemihra kesinlikle anneniz erkekler destek olmaya çalışsa da maalesef ne yapacaklarını bilmiyorlar ayağa falan da kalkamayacaksınız zaten benim annem kaldı eşimde oralardaydı sürekli girip çıktı odaya annem en azından daha bilgiliydi
Pera-k Rosemihra ilk gün eşim ve annem beraber kaldı eşim kalmasaydı annem kalsın derdim.2. Gün eşim kaldı sadece.Zaten sürekli hemşireler gelip yardım ediyor. Alt değiştirmekte zor değil. Emzirmek için sürekli kalkacaksınız zaten. Eşinizde alt değiştirebilir. Tamamen sizin isteğinize kalmış
Tazeanne0134 Rosemihra ay benim ilk doğumum da hem annem hem eşim vardı çok yardımı dokundu ama kızım da eşim ile tektik her şeyi hemn hemen kendim yaptım kızımın bile altını değiştiği oldu çok şükür şimdi 3.yü düşünüyorum bakalım nasip
Rosemihra Pera-k İlk gün bir zor oluyor diyorlar 2. Gün zorlanmazsam annem kalmasın dinlensin o zaman
Yogurtlupilav Rosemihra ben ilk gece eşimle, 2. Gece annemle kalmak istiyorum. 2. Gece eşim evde dinlensin, sonrasında ona çok ihtiyacım olacak. İlk doğumumda da bu sistemde yürüttük rahat ettim. Allah sağlık sıhhat versin de böyle ilerlesin inşallah 🙏🏻
Rosemihra Yogurtlupilav Ben de tam. Tersi ilk annem kalsın sonra ki gece dinlensin istiyorum eve gittiğimde yorgun olmasın annem . Anneniz yanınıza olmayacaksa sizinde mantıklı
Alpmom__ Rosemihra eşim kaldı . Gece fosur fosur uyudu yeminle . Seslendim duymadı bile . Allahtan hemşireler her çağırdığımda geldi . Mamaydı altını değiştirmeydi onlar yaptılar
Gmzgl Rosemihra annen kalsın tabi ki ama sakın eşini gönderme evet kadınlar kadar bilgili olamıyorlar ama zaten kadınların içinden gelen annelik duygusu var erkeklere sonradan yükleniyor babalık Hastane de bir gün uyuyabilir evde her zaman ama bu ilk anlar bidaha maalesef geri gelmez
Rosemihra Gmzgl Gmzgl katılıyorum kesinlikle öyle düşünüyorum . Ama annem kalmasa kendim yaparım diye de düşünüyorum . Sadece ağrım olur diye korkuyorum o kadar
Yazmelegi_ Rosemihra annen kalsin ama eşin de dursun bende öyle olmuştu eşim sadece sabaha karşı eve gitti 1.2 saat dinlendi gelmişti
deletedmom43191 Rosemihra ilk dogumsa tek başınıza beceremezsiniz tecrübeli birine ihtiyaç var yenidogana dokunmak yürek ister çok hassas minik oluyorlar çünkü sizler canını yakabilirsiniz mecbur birine ihtiyaç var annen kalsın
Kalbiminsesi Rosemihra bence esinizi olaydan uzak tutmayin ki her ana sahit olsun bir iki yapamaz ama ogrennir annenjz zatn evde bakar size hastane surecini en azindan esiniz yonetsin
Busra-0760 Rosemihra 2 hafta önce sezeryan doğum yaptım annem gündüz yanımdaydı üstümü vs giydirdi gece eşim ile kız kardeşim kaldı Eşim lavaboya götürdü depend değiştirmeye vs. Yürüyüşü beraber yaptık Kız kardeşim o arabebeğin yanında kaldı Sonra da beraber altını falan değiştirdiler Bence eşiniz ile beraber birisi daha kalsın tek zor olur