AYsegulusal Kbra89 bende 9+5 im bende de var bazen sağ bazen Sol kasığım ayağımın üstüne basınca bile ağrı oluyor arım ağrım da gaz dan oluyor inşallah hayırla sonuçlanır 🙏🙏