Merhaba kızlar, bende 1 senedir hamile kalmak için çok uğraştım.. sürekli aklım ordaydı.. her ovulasyonu takip ederiz 2 gün de bir ilişkiye girerdim. Sonu hep hüsrandı. Sanırım bu yüzden çok kafamızda kura kura olmadı. Ne zaman boşverdim umursamadım ovulasyonu o ay hamile kaldım. Bazen boş verip akışına bırakmak gerekirmiş… Biliyorum çok istiyoruz ama bazen kendi zihnimizi ve vücudumuzu rahatlatmamız gerek. Ben o ay onu yaptım. Allah’ıma şükür nasip etti. Bekleyen isteyen herkese nasip etsin. Gece yatarken bütün bebek isteyen annelere dua ediyorum. Allahım hepimize nasip etsin şu an 14 haftalık olduk.. dualarım sizinle. 🙏🩷