123tubi Kızlar yarın adet biteli 2 günüm olucak yarın yapayım mı ovelsiyon testini birde kaç gibi yapmalıyım
Sonyaazz 123tubi adet bitiminde başlaman gerekiyor zaten bence akşam üstü 5 6 gibi yap ve 2 saat önce sıvı alımını kes
123tubi Sonyaazz bende biliyorum adet bitiminden hemen sonra bitmin hemen sonra biri 5 gün biri 2 gün sonrası kafam karıştı yarın başlıcam inşallah