aleynaozalpp14 benim aynısı sol tarafımda oluyordu o haftalarda, hatta soluma yatınca yastıkla da desteklesem ağrıyordu bir türlü ağrımayan pozisyonu bulamıyordum. Kaburgam mı ağrıyordu midem mi böbreğim mi anlayamamıştım 😅 herkese sordum malesef belli bi önerisi olan olmadı, ben de kafama takmamaya çalıştım gebelik sonuçta organlarım yer değişiyo diye normalleştirmeye çalıştım. 30lu haftalara geldiğimde yavaş yavaş azaldı şuan 35 olucam artık yok 😊