Ayseee19 Kizlar hayirli aksamlar ben suan 14+4 günlüğüm ve icimde bazen sol yanımda karıncalanma gibi bisey oluyo tam anlamıyorumda sizce simdi hareket etmesi normal mi😊
Bsr66 Ayseee19 ben 20.haftama kadar hic birsey hissedememistim hafif kipirdamalr oluyodu ama doktorum daha degildir demisti ☺
aylinn Ayseee19 bende o zamanlarda yavaş yavaş hissetmeye başlamıştım dikkatli olunduğunda anlaşılıyo 🤗