afra119- Canlar benim çok eksikler var, 4 sene arayla ikinci gebeliğim ama ilki kadar heyecanlıyım, çantalar hazır ama daha içine koymam gereken eksikler var, siz neler koydunuz unuttuğumuz şeyler varsa birbirimize fikir olsun, ayy çok gerginim 😬
Ebru_ebru afra119- 28+4 olduk daha ne alışveriş ne dolap için bir şeyler ne temizlik ne çanta hepsi duruyor ve ben bekliyorum neyi bekliyorsam hepsini de tek yapacağım 🥹🥹
Sutkokusu afra119- 34+6 da daha çanta ,valiz hiç bir şey hazırlamadım. Ütüsünü bile yapmadım bi kaç güne yaparım dedim.
ayse5487 afra119- 38+0 olduk hala valiz hazır değil yarınlar yokmuşçasına oturup yatıyorum severim son dakika atraksiyonlarını 😅😄
afra119- Ebru_ebru yavaştan başla canım yoksa zorlanirsin mesela ben şimdi hiç bir şey yapmak istemiyorum ve hiç bir yere çıkmak istemiyorum
Selif1x Ebru_ebru 32-33. Haftada hallettim ben hepsini. Tek başına da yaparsın, eşin de destek olur. Daha fazla ağırlaşmadan yapsan çok iyi olur tabii. Şu birkaç gün içinde güzel bir liste hazırla. Benim sırf o listeyi yapmam, kendimi liste yapmaya hazır hissetmem, bir haftamı falan aldı 😂 hep bişeyler eksik gibi hissedeceksin muhtemelen buna hazır ol 😂
Selif1x Ben de iki üç hafta önce tamamlamıştım bugün 36+4üm bir daha açıp valizi kontrol ettim bir sürü eksik buldum 😂😂 ama hiçbiri gerçekten eksik değildi bu arada. On bez koymuşum 5 yaptım, üç takım koymuşum dört yaptım, bir battaniye daha koydum falan. Keşke açmasaymışım yani muhtemelen çoğu kullanılmadan geri gelecek 😂😂
Ebru_ebru Busemustafa merhaba benim daha önceden Temu hesabım vardı yardımcı olamadığım için üzgünüm 🥹
EbruDemir81 Biz 35 haftalik olduk 2 hafta ileriden gittiği için korkudan dün hazırladım çantayı cumartesi de büyük temizlik yapılacak inşallah 😅😅😅