Shngull bütün hamileliğimi stresle 1 sonraki ay kontrolde her şey yolunda mı diye panikle geçirdim. Şimdiki aklım olsa keyfini çıkarır olacağına bırakırdım her şeyi. Sağlıklıysa tutunacaksa tutunuyor zaten. Evet çok sabırsız bir süreç rahat olun lütfen ben 8 haftalıkken kalp atışını duymuştum. Zaman nasıl geçecek,geçmiyor derken bebeğim 2bucuk aylık oldu :) sizede sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah Allah