aysegul_alkc alakası yok. Diyetisyen eşliğinde sağlıklı ve uyum sağlayıp devam ederseniz kilo bile veriyorsunuz artı çocuk kilo alıyor. Benimde riskli olduğu için ve gebelik şekeri olduğu için diyet yapmam istendi son 3 aya kadar hep kilo verdim kilo aldım öyle geçti. Ama çocuk hep kilo aldı mesela onu besleyen şeyler verdi diyetisyenim çünkü. Bir diyetisyenle görüşün o size en uygun sağlık sürecini söyler muhakkak🌸