Bana 11 de tahminimce kız dedi 13 ye kesin kız dedi artık herkese söyleyebilirsin parti yapacaksan falan diye 11 de hastaydım çoktaktıracağım serumu göstermeye gittim nolur bakın uyuyamıyorum meraktan dedim çok detaylı baktı gördü yani ne biliyim 13 te zaten 2 li test vardı ordada çok detaylı bakıp netleştirdi