Brcu145366 Merhaba hanımlar.Zeynep kamil kadın doğum hastanesine gıden varmı yakın zamanda orda doğum yapan sezeryan.yorumlarınızı alabilirmiyim
Sivassli58 Brcu145366 cam sakuraya gidiyorum ama bende 4. Sezeryan olacağım inşallah bana da riskli dediler
Duruu3 Brcu145366 neden 3. Riskili bende 3. Hamileyim doktorum öyle bişey demedi bana herşey yolunda maşllah
obiranne3 Brcu145366 Sivassli58 riskli olmamasının sebebi sezaryandan aralığının yakın olması mından mı, yada sezeryan sayısının fazla olmasından mı yada yaştan dolayımı kızlar. bilmediğim için soruyorum. bende 3. olucam sezaryanımı
Kadersss Brcu145366 ben bir kaç kere kontrole gittim gayet ilgililerdi ama istediğim doktor sezerysnı mı yapamyacsgı için gitmedim
Brcu145366 obiranne3 benimki şekerım yüksek çıktığı için bide 3li test sonucum düşük çıkmış🥴 artık perinatolojıye gıdıyorum
Duruu3 Brcu145366 3luntest zaten yanılma payı çok ama şekere dikat edin sağlıkla gelsin inşallah canım
Tazeanne0134 Brcu145366 kız abla senin yaştan da riskli demiştir şimdi 3.yü düşünüyordum yorumları okuyunca kanım çekilir gibi oldu