Kızlar 2 sene arayla sezeryan olan varmı neler yaşadınız daha mı kolaydı daha mı zordu ben çok korkuyorum yaa başıma gelceği bildiğim için galiba. İlk doğum mecburi sezeryandı ne kadar normal doğum istesemde 2.yi nasipse ssvd istiyordum bi süre ara verip ama 2. Bebeğim süpriz geldi ve ssvd şansım yok malesef. Çok korkuyorum yaa tekrar sezeryandan. Aslında ilk 2 gün dışında kolaydı zorluk yaşamadım ama ameliyat sonuçta korkuyorum yinede. İlk bebeğimle ilgilenememek onun isteklerini karşılayamacak olmakta beni üzüyor çok.