27Nurdan Dr göre 23 uygulama ya göre 24 haftaligiz Acaba ne zaman çıkar bu içerdeki çünkü artık çok yoruldum özellikle piskolojik olarak …
umrumdadegil 27Nurdan başlığa bakınca 38 39 haftalık sandım. Ne zaman doğar demek için erken değil mi daha en az 13 14 haftanız var ayrıca bebeğinize bu içerdeki diye hitap etmeniz hiç hoş değil
sehnazz000 27Nurdan içerdeki mi 🙄 İnan çoğu hamile eminim ki çok yorulmuştur ama yaptıysan katlanmak zorundasın Ağzınızdan çıkan şeylere dikkat edin dua niyetine geçebilir daha zamanı var umarım vaktinde çıkar içerdeki
peaceandlove Daha çok zamanınız var bebisiniz için de iyi olan şey sizin karnınızda buyumesi❤️ sakin olun psikolojinizi toparlamaya çalışın bu günler de geçecek🫶🏻🫶🏻🫶🏻
27Nurdan umrumdadegil bu benim 2. Sezeryan im olacahi için tahmini bir tarih istemiştim yokda normal doğumda bebek canı ne zaman isterse o zaman gelio onu biliyorum kimi 37 bitip 38 e girince dio kimi 38 den sonra dio kafam karşıtti o yüzden otel dedim
27Nurdan Kalbiminsesi sezeyen olduğu için tahmini bir tarih istedim yoksa normal olsa bebişim keyfine bağlı olduğunu biliom
Bahar77777 Bacım kafanmı güzel senin ne dediğini bilmiyormuş gibisinde bebek anne karnında 9 ay süre kadar durur ya hani sonra doğar sen 24 haftalıksın daha bırak sağlıkla gelsin vaktinde gelsin
Baby_B 27Nurdan daha var canim dogmasina Biz 35+3 deyiz bende son 1 haftadir artik dogsa diyorum ama zamani var
Tosca Yanlış okudum da ben anlamadım sandım biran :) sakin olun biraz isterseniz profesyonel destek de araştırabilirsiniz utanılacak birşey değil
Yarenn24 27Nurdan ben 41 haftalık doğurdum , sen daha yolun yarısındasın . İçeride ki deme bence o senin canından bi parça dua et de vakti zamanında gelsin meleğin .
27Nurdan Yarenn24 benimki sezeryen ama yaa normal olsa bebeğin keyfine bağlı onu biliom ama sezeryen da tam olarak ne zaman alınıo onu bilmedigimden soruyom
umrumdadegil 27Nurdan çoğu doktor 38. Haftada sezaryene alır yani 38. Haftadan önce gün verir şu gün gel diye doktor
richgirl10 27Nurdan kız hakkını helal et, valla bi dönem o kadar çok kustum ki artık doğsada kurtulsam diyordum🤣