Muhammedmomss Sterımer kullan Şimdi zaten bu kullanılıyor serum fizyolojik belli bir süre sonra fazla bir etki etmiyor eğer ki öksürük saybileceğin ne kadarsa hastaneye git diğer belirtiler olmadan da bir bebek hastalanabiliyor. Benim ilk bebeğim de sadece kuru öksürük vardı ilerledi ve hiçbir şekilde ateşi olmadan sadece öksürüğü varken hastaydı yani her Bebek’te ateş olacak burnu akacak hapşıracak diye bir şey yok sadece öksürükle de hasta olabiliyorlar bugün gözlemle eğer ki saybileceğin şekilde bir öksürüğü varsa bebek bu bizim gibi evde atlatabilecek bir durum değil en azından götür doktor baksın durum ne diye diğer türlü illaki bebekler öksürüyor günde 3.05 bu gayet normal günde onu geçmemesi gerekiyor hapşırmaması da gayet normal günde 8:12 kere hapşırıyor bebekler o da burnundakiini atmak için hapşırması aslında çok iyi bir şey