Kızlar haftaya sezaryen olacağım genel anestezi istemiyorum çok korkuyorum ondan spinal istiyorum ama ondada tansiyonumu suan ilaçlarla dengede tutuyoruz doğumda ya çok aşırı yükselirse ben daha paniklersem diyorum o an ne yapıyorlar doğumda tansiyonu yükselen oldu mu🥲