Srpll_56 merhaba yaklaşık 1 ay önce influenza oldum doktor ilaç yazmıştı enfluvir rapor için hastaneye gittiğimde başka bir doktor bunu hamilelere önermiyorum dedi bende ilacı tam kullanamadan bıraktım hastalık geçti sandım içten içten ciğerlerimw yerleşmiş 2 hafta sonra patlak verdi crp değerim 72lere yükselmiş 3 gün sabah akşam iğneye gittim yetmedi bir 3 gün daha iğne oldum anca toparladım. Bu kadar lanet bir hastalık görmedim zamanında covid de oldum bu çok başka bişeydi. Çok sükür ki bebeğin gelişimi aynı şekilde ilerliyor doktorum bebek etkilenmemiş bu durumdan dedi. Tedavinizi aksatmayın tam tersi bu hastalık çok ilerlerse yatış bile olabiliyor ben iğnelerle yırttım bu durumdan ki hala sık olmasa da öksürüğüm devam ediyor. Çok geçmiş olsun🙏🏼