Minnakminik ismihanpolat merhaba heyet raporu alabildiniz mi? Ben 2 kez düşük yaptım, 3. gebeligimde ilk 12 hafta heyet raporu kullanmak istiyorum. Özel sektörde mühendisim, servisle iş yerim bir saat sürüyor.