Esmerr_99 Kızlar şu an 20+4 üz bebek hareketlerini ilk 17. Haftadan itibaren hissetmeye başladım. Son 2 gündür yok denecek kadar az hiç hareket etmiyor nerdeyse. Ettiğinde de çok hafif hissediyorum. 2 gün önceye kadar net hissediyordum. Size de oldu mu ?
Ayden6 Esmerr_99 bu haftalarda bebek hareketleri düzenli olmuyor. Bir gün hareketli olup iki gün hareketsiz olabiliyorlar. Merak etmeyin bir kaç haftaya sürekli hareketlenecek🫠🥳
1106 Esmerr_99 çok normal sakın strese girme genelde akşamları yattığında daha çok hissedersin o anı bekle biraz daha büyüsün kızmış kımıl olacakk :)) eğer için rahat etmiyorsa da sağlık ocağında kalp atışını dinleyebilirsin
2627bal Esmerr_99 bende kendimi yorduğumda hareket etmiyo gün boyu o yüzden bol bol dinlen hissedersin
Esmerr_99 2627bal Yani insan tedirgin oluyor gerçekten. 3 haftadır çok güzel hissediyordum sık sık. Nedense 2 gündür çok durgun