Umutlar canım çok geçmiş olsun benimde ilk gebeligimde bebeğimi kaybettim düşük yaptım.. şimdi tekrar hamileyim ve ilk başlarda tehlikem vardı kese altında kanama gözüküyordu ama bende heran gbi leke kanama olmadı çok şükür.. benim de progestan değerim düşüktü ve 5 günde 1 proluton iğne vuruldum ve günde 2 kere vajinal progestan fitil koydum .. hiç bir iş yapmadım 5 ay evden dışa çıkmadım hep yattım banyo yapmadım çamaşır sermedim yemek yapmadım.. demek istediğim wc dışında hiç birşey yapmadan yat .. dinlendir kendini ve bol su ic.. smdo biz çok şükür iyiyiz 6aylik olduk..