Cansu3yldrm
bence yanlış düşünce direk zararlı diye beyan edip bura da o kadar yapacak kararsız insan okuyacak korkacak
benim de ikili taramam yüksek gelmişti doktor kesin tanı için yapılması gerekli dedi güvendiğim uzman perinatoloji doktoru tarafında yapıldı hiç de bir sorun yaşamadım 1/300 ila 1/500 oranında gibi bi oran düşük riski var bu site de yaptırıp bebeğini kaybedeni okumadım zaten gözlerini ultrasyon cihazından ayırmadan bebeği takip ederek yapılıyor başında 2 3 kişi oluyor hazırlanma bitme süresi 4 5 dk hatta sıvı alma 2 dk bile değil can acımıyor girip alıp çıkıyor çok kısa süresi var
bulgular varsa bebekte emin olmak lazım çünkü doğum ona göre büyük hastanede yapılması gerekli anne baba hazırlıklı olması gerekli
Zuzu_3006
bol bol dua edin kaç haftalık oldunuz fetal DNA önerdi mi doktor imkanınız varsa onu yaptırın ultrason da bulgular var mı ense kalınlığı burun kemiği filan