birkizanneesi Sonyaazz ben sade yemeyi çok seviyorum özellikle sabahları kahvaltı da avakado haşlanmış yumurta yeşillikler peynir zeytin kızarmış ekmek ve çay mükemmel oluyor. Asla avakado yu bir şeylerle karıştırıp yemeyi sevmiyorum sade olacak dilimleyip tabağa koyacaksın.
Dilos6 Pesto sos, zeytinyağı, ceviz, pişmiş sarımsak, avokado hepsini blender mix ekmeğe sürüp yiyorum
birkizanneesi sednc0 çok yanlış düşünüyorsun ben çok seviyorum hatta sade dilimleyip yemeyi tercih ediyorum birşeyler karıştırınca hiç beğenmedim tadını dahi alamadım. 😅