Ftsss777 Arkadaşlar 36+4üm karnım ara ara taş gibi sertleşiyor böyle gerim gerim gerilip kasılıyor sonra geçiyor bazen bebek hareketleri yüzünden oluyor ama çoğu zaman kendi kendine oluyor bu durum normal mi
seyma0661 Ftsss777 evet normal bende aynı haftadayım birkaç haftadır öyle. 34de nstde de sancı çıkmış sanmıştım ama sancı değil bebek hareketiymiş