Naksiye58 Tugceelanaz 32+3 olduk çok şükür. Önceki bebeğim erken doğdu diye çok korkuyorum bunda da bazen karnım sağa doğru bazen sola doğru yamulup sertleşiyor ödüm kopuyor kasılma diye
Naksiye58 umrumdadegil Doktor çok az kasılma var dedi ilaç verdi sancı yoksa tehlikeli değil yani dimi
umrumdadegil Naksiye58 yani doktor daha iyi bilir ama hiç sancın yok ki neden vermiş ilaç anlamadım ben tehlikeli bir durum yok korkma canım kaç haftalıksın
Naksiye58 umrumdadegil 32+4 olduk valla bende anlamadım nst çeken kişiyede sormuştum sancın yok dedi doktor odasına çıkınca az bi kasılma var dedi bilemedim.. teşekkürler bu arada inşallah hayırla miadına ulaşırız
Sema0 Ttug3895 sol köşede resim yükle var ordan linki kopyalayıp paylascaginiz yerde aşağıda görsel yukle seçip yapistiriyosunuz