Zeynepgmsbs61 Dün inanılmaz karnım ağrıdı düzenliydi sanki adetliyim sancılarım vardı bugün biraz daha vardı ama düzensizdi ve bel ağrısı var iki gündür 35 haftalığım? Doğum belirtisi mi acaba
isimsizdir Zeynepgmsbs61 benmde öyleydi sonra nişan geldi sandım doğuracam gittim nst tersine sancı cikmadi eve geldim 9 gün oldu arada ağrım.oliyor ama hala dogurmadim
Baby_B Zeynepgmsbs61 35+3 deyim Bende de oluyor doktoruma söyledim Enfeksiyon gecirdim ondan dolayi olabildigini söyledi Kasilmam cikmadi nstde
Momellaa Zeynepgmsbs61 ben 27 den beri öyleyim sancı içindeyim ama doğurmadım doktor makat gelişi olduğu için bu ağrıların dedi
Serenityyy1 Benimde öyle 2 gündür bide bugün vajinamda batma olmaya başladı ara ara bebek kanala yerleştiği içinmiş bu haftalarda oluyormuş yalancı sancılar doktor nişan gelirse ya da suyun gelirse acile gel demişti