Gkcece1 25 haftalık hamileyim, ergenlikte de daha önce ki hamileliklerimde de böyle sivilce görmedim cidden çok fazla ki ben sağlıklı beslenen biriyim, bugün seyi öğrendim b12 iğnesi oluyorum her gün çünkü değerlerim düşük, o iğne cildi bozabiliyormuş, daha da tedavim sürecek, önce yok ya flan dedim ama düşününce de öncesinde bu kadar yoktu, onun dışında da hormonlar iste 😪