Sazenin ben ıslak mendik bionatural aldım hiç koku yok çok sevdim ama ilk zamanlar yine de ıslak mendil kullanmayacağım pamuk ve ılık su ile silerim bir de nisan sonu doğacak inşallah bebeğim sık sık yıkarım da poposunu diye düşünüyorum bence bu aldıklarınız kalsın tekrar ıslak mendil yerine pamuk alın sonra buna geçersiniz