gokcekocyigiit arasmoms_ alakası yok ya doğum işi tamamen nasip, erkek olup da erkenden doğan onca bebek var ki, aynı şekilde kız olup erken doğan kızım, herkes bir hurafe uydurma peşinde 🤣
gokcenball arasmoms_ benim bildiğimde erkekler daha çabuk doğar derler bizde benim ilk oğlum 38+0 da doğdu diğer oğlum 39+ 6 da
arasmoms_ gokcekocyigiit ya bi yakınımız doğum yaptı 37 haftalık bende 34 teyim 3 haftaya bende mi doğurabilirim yani derken yok senin 40 ı bile geçer erkek dediler hepte ondan merak ettim
Sazenin Benim annem de tam tersini söylüyor o kadar beklemez erkek bebek acelecidir diye 🤭 sağlıklı doğsunlar mühim olan o
gokcekocyigiit arasmoms_ kimin ne dediği değil Allah’ın dedigi olur, kafanıza takıp boşa stres yapmayın, bebişle son haftaların tadını çıkarın ☺️
babyUras_ arasmoms_ ilk oğlum 42 haftalık doğdu . Ablamın iki oğlu var 36 ve 37de doğdular 😅 ne zaman gelmek isterlerse öyle geliyolar .