babycom456 bende tam 27 haftalıgım.1 hafta önce falan bende aşırı aşağıda hissediyodum hareketlerini,halada ara sıra aşağıya vuruyor.doktorum ayakları aşağıya bakıyodur ondandır dedi.şimdide yeri bol oldugu için bi aşağı vuruyo bi sağa bi sola kafasına göre takılıyo