Smyrbl Suni ile doğum yapanlar anlatılan gibi ağrılı mı yarın gece doktorum jel suni verecek tedirginim deneyiminizi anlatır mısınız
tbmn Smyrbl Sabit yatakta yatarak suni sancı almak biraz can acıtıyor ama hareket vs edersen biraz az hissediliyor acı bir de doğuma bağlı dozunu artırarak veriyorlar
Bussrra 2yıl önce kızıma hamileyken ,suyum geldi ama açılma ve sancım olmadığı için suni sancıyla doğum yaptım. Sancı çektim tabiki ama normal sancı nasıl olur bilmiyorum. Şimdi tekrar hamileyim inşallah bunu kendi sancımla doğururum
Smyrbl tbmn bende hareket halinde olmak istiyorum bakalım nst bağlandığında korkuyorum uzun süre yatak da kalırsam diye
Nidem 3 yıl önce suni sancı aldım nstde çıkıyordu sancı ama ben hissetmedim doğru dürüst sonra fitil verdiler açılmam da çok olmadı suniyi çıkarttılar bir saat geçti geçmedi sancıları hissetmeye başladım sıcak duşa girdim masaj falan giderek şiddetini arttırdı sıklaşmaya başladı açılmam da ilerledi epidural istedim tam nöbet değişim saatine denk geldiği için olamadım sebep de 6cm açıklık olunca olmuyor denildi. Sonra ebe bana ıkınma isteğin olursa haber ver dedi . Anlamadım ki ağrıdan neyse dedim geldi galiba beni doğumhaneye aldılar doktor o sırada kendi muayenehanesindeydi aradılar geldi.bir kaç ıkınma ve ebelerin itmesiyle bebeğim doğdu:) doğduktan sonra kuş gibisin ama :))) şu an 36 haftalık hamileyim ne olacak bilmiyorum . Kendi sancımla nasıl olurdu bilemedim ama sezaryandan da korkuyorum .