Selam canım benim postuma yazmışsınız bebek hareketleri başlığından, tesadüfen gördüm yazdığını.
Bende amniyosentez yaptırdım devlet hastanesinde 16. Haftamda yaptırdım 17. Haftamda ön sonuçlar çıktı ancak gittiğim hastaneden kaynaklı da olabilir tıbbi genetik bölümüne gidip ön sonuç vermiyoruz perinatoloji doktorunuz talep ederse ancak belki verebiliriz ama zaten ön sonuçta bi sıkıntı çıksaydı biz sizi arardık dediler sonra eşimle beklemeye karar verdik 22. Haftamda sonuçların hepsi çıktı öyle bütün raporu vermişlerdi o hastanenin prosedürünü bilemem ama gidememe durumun varsa en azından arayıp bilgi alabilirsin bide en basta söylüyorlar aslında bütün sonuçlrla beraber veriyoruz vermiyoruz gibi