İyi akşamlar herkese 21 haftalık hamileyim. Bebegimi cok asagida hissediyorum ara ara gobek deligimin oralarda da hissettigim oluyo ama genel olarak asagida bazen ayaga kalktigimda karnimda agirlik oluyo asagi cekiyo gibii bazende sanki hareketleri vajinamda gibi korkutuyo beni. En son kontrolumde rahim agzi normaldi. Kiz bebek asagida olur diyolar dogrumu bu benim gibi hisseden varmi ?