Yetersukrbck_0618 Bir tane kızım var 2 yaşında adı Eflin Ada ikinciye hamileyim 18 haftalık oğlum olacak inşallah İsime daha erken mi bilmiyorum ama ben şimidden belli olsun öyle seveyim karnımı diyorum Önerebileceğiniz erkek isimleri varsa yazarsanız çok sevinirim 🦋
Sinemalan Benim ilk cocugumun adı Eymen ikinciye hamileyim.kiz olsaydı ya Eflin ya Efnan düşünüyordum nasip erkekmis😊 siz de Efline Eymen uyar bence
Bbdrcn Benim son 3 günüm daha karar vermedim isime 😂 banada fikir verin lütfen 2 isim düşünüyorum aklımda şunlar var Aybars Han Oğuz Kaan Zeyd … yanına isim bulamadım ama bu ismide çok beğeniyorum
Songulkaya Yetersukrbck_0618 Bende burda bekleyeyim 😊 33 haftalık olduk hala isim bulamadık suan tek seçenek yiğit var aklımızda
Hamileee Mete Aybar’a yada paşa Aybar’s olsun ıstıo eşim(kızlar paşam diye sever dıo 😂)bide Cihangir var tabi ama kararsızım tabi şu olsun dedıım bısıyok hala 32 haftalık olduk