Denizulker Merhaba, ben 30.hafta 5 günlük hamileyim. Ama bebeğimin kafası yukarıda. Midemi cok sıkıyor. Doktorumda dönmezse sezeryan olacaksin mecbur diyor. Bir kere normal doğum yaptım. Bununda normal olmasini istiyorum..
Parinas Denizulker daha çok erken bunları konuşmak için. İlk gebeliğimde 32de dönmüştü. Zaten daha önceleri dönerse alanı olduğundan geri dönebiliyor. Son haftalar önemli özellkle 34 35 sonrası
Nesonunbeybi Denizulker ben 32+2 mi neydi gittiğimde bebek dönmemişti makat diye not almıştı, cumartesi 34+4 tü dönmüş bebeğim henüz kanala girmemiş ama pozisyonu almış, ben döneceğini düşünüyorum 2 3 hafta içinde genelde dönüyorlar
ikibebisannesii_45 Denizulker daha dönmek için ihtimali var. 1 ay içinde dönmezse daha da yeri daraldıktan sonra dönmeyebilir. İnşallah döner
Zeynepgmsbs61 seyma0661 benim normal doğum baş aşağıdaydı bu hafta doktor yan dönmüş dedi 35 haftalığım acaba döner mi gene😅
seyma0661 Zeynepgmsbs61 hareketli bi bebekse dönebilir son ana kadar 😂 benimki pek hareketli değil baştan beri makat geliş göbeğimin sağ tarafında hep
Parinas Zeynepgmsbs61 kızımda böyle oldu. İkinci gebeliğim de yani. 29da baş geliş oldu. Sonra yan döndü baş aşağı döndü her kontrolde değişti. 37de de baş geliş kanala girdi doğum yaptım. En rahat pozisyon yan ama kesinlikle. Kafa yukarda olsa kaburgayı sıkıştırıyor aşağıda olsa vajinaya baskı oluyor. Yan en konforlusu ☺️doğum pozisyonuna da kolay geçiyor
ikibaloglanannesi İkinci gebelik benim. 22 de baş gelişti şu an 31 haftalık olduk makata dönmüş tekrar. Ama makatta kalsın çünkü sezeryan olacak🌸
Sngl_1214 Denizulker Benimkine hep doğum pozısyonunda Dior bayadır bu değişir mi kızlar 27+5deyiz bizde
seyma0661 Denizulker az önce bi doktoru dinledim 35-36ya kadar %95 dönebilir sonrasında dönmesi zor ihtimal dedi 😂