Melikeninbebegi her ne kadar sezaryen doğum olsa da 2.kızımda normal doğum sancısı ile gittim ve doğurdum, günler öncesinden sütüm geldi, o günlerde sürekli regl olacak gibi sancı vardı, belimden kasıklarıma, hatta bulantı da oldu, doğum yaptığım gün ne oturabildim ne başka şey, sürekli baskı hissettim, sancılar sık sık olmaya başladı zaten o gün de kontorl vardı, nst de sancı çıktı hemen doğuma aldılar 🥲 yazması kolay ama o sancılar kendisini gerçekten epey belli ediyor, 36 haftalık doğan minnak kızım şu an 3 yaşında ve kız kardeşini bekliyoruz, hakkımızda en hayırlısı olsun, sağlıkla gelsin bebeklerimiz 🥲🌸