burcuyilmazzz38 Kızlar merhaba 2.doğumum olacak ilk doğumum cok zordu kızım oksijensiz kaldı zor doğumdan Bazıları 2.doğum daha kolay olur diyor sizce olurmu🥲
Sadecealey burcuyilmazzz38 benim ilk doğumun inanılmaz güzeldi ama 2. Zordu mesala bebeğim kordunu doğum anında boynuna dolamış biraz zor çıktı içeriden. Her doğum farklı oluyor bence sen bence doğuma hiç odaklanma herşey anlık gelişiyor zaten sağlıkla kucağına alırsın inşallah♥