nur-ay merhaba kızlar ikidir test yapıyorum pozitif hesabıma göre dört haftalık oluyo cuma doktora gidicem ama ayaklarımda aşırı üşüme var bu durumu yaşayan varmı ? cok fazla üşüme oluyo
Zeyyas nur-ay vallahi bendede var ısıtamıyorum yarn doktor kontrolu var bulantı içinde bişey istiycem🥲
Zeyyas nur-ay vallahi bendede var ısıtamıyorum yarn doktor kontrolu var bulantı içinde bişey istiycem🥲
Brcntrs nur-ay canım merhaba , benim gebelik belirtim direk ayak üşümesi oluyor , sıcak su torbası kullanıyorum iyi geliyor dene derim , ama hamilelikte normal korkma . Sonra birden kesiliyor gidiyor
nur-ay HiraaEfnan teşekkür ederm sevndm acaba ters bi durun mu diye korktum ilk gebeliğimde yoktu böyle
nur-ay mir681 normal olsunda ama herseyde bisey arıyorum birde kalp atışını kacıncı haftada duydunz biraz daha bekleyip gitmek istiyorum
mir681 nur-ay ben 7 hafta 4 günlükken gittim git gel yapmamak için hem keseyi hem bebeği hem kalp atışını duydum erken haftalarda gidince git 1 hafta sonra 10 gün sonra gel falan diyorlar strese girmemek için biraz geç gittim şuan 8+6 günlüğüm
MinikMucize46 nur-ay 7. Ayın sonlarindan bildiriyorum. Ayaklarım hiç ısınmıyor 😊 gebeliğimin başlarından beri böyleyim, sıcak su torbasiyla geziyorum evin içinde. Dışarıda işte vs devamlı bot ve ısıtıcı kullanıyorum. Ona rağmen ısınamadım. İnşallah geçicidir sizinki 😊