_seymik Hanımlar vajinada iğne batması gibi bi sancım var durup durup geliyor, henüz nişanım gelmedi bebek de dün gece hala kanala girmemişti. Sizce şu an bi işaret mi bu yanmalar. 🙈
_seymik Glenyldz doktoruma yazdım nst cektir dedi ama cok da şiddetli değil agrım bilemedim gitmedim o yüzden sabah ola hayrola bakalım 🤦🏻♀️
Aynur_ma Yok ben doktoruma sordum bende de oluyo sanki vajinada hisey kalmis gibi gelib gidiyor. Doktor cocuk kafasiji yerlesdltiriyo o yizdendir dedi
_seymik Aynur_ma kanala girmeye calışıyordur inşallah🙏🏻 Bi de üstüne afedersiniz ishal oldum. Bu da dogum belirtisiymiş bağırsaklar doğum için hazırlanırmış. Hepimiz için hayırlısı saglıcakla alalım bebişlerimizi kucağımıza inşallah🙏🏻
Aynur_ma _seymik amin insAllah bejim bugun basima gelmisdi bu olay simdi de nisanim geldi sabah da kontrolde 4cma cikligim vardi. İnsAllah kizima kavisurim sagsalim
_seymik Aynur_ma naptınız kavuştunuz mu kızınıza benim de kontrolüm yarın şimdi yine yanmalar başladı bakalım inşallah bi işaret gelir. Allahım yardımcımız olsun🙏🏻
Aynur_ma Burcum91 Ezgiiiiia hakilelikte gelen akinti var ya onu biraz kahvemsi ve bazen 1kac damla kanla gelen seklidir. Tualetde peceteyle silindikde falan gormek mumkun bazen cis yapinca o da dusuyo .