Bmelekkk Selam bayanlar Kırklareli de olan yada bilen varsa devlet hastanesinde en iyi kadın doğum doktoru kimdir acaba gebelik takibi için, tüp bebek gebesiyim özele gidiyorum ama devlet takibi de istiyorum
Gzde4507 Bmelekkk merhab eğitim araştırmada enis hoca prof ona gidiyorum ikiz gebeyim çok memnunum.36+1 im. Yakında doğumum olcak
Gzde4507 Bmelekkk başta özele gidiyordum Burgaz’da ama enis hocaya gidince çok memnun kaldım özeli bıraktım. İkiz olduğu için hoca da bilgili ilgili o yüzden enis hocayla devam ediyorum. Merkezde ki özelleri bilmiyorum ama
Gzde4507 Bmelekkk eralp hocada iyi denildi bana ama bn ikiz olduğu için prof olduğu içim direk enise gittim. Şuana kadar da memnunum çok şükür inş doğumda da memnun kalırım.(eşimde giriyor içeriye ama soruyorum bn hocaya )
Happymomlke Gzde4507 Merhaba, doğumunun gercekleşmiştir büyük ihtimal nasıl geçti ben de enis hocaya geçmek istiyorum da😊
Gzde4507 Happymomlke ay bana normalde gün verdi ama biz hoca ama sabaha karşı suyum geldi. Acil gittim Fulya hoca nöbetçiydi o yaptı. Ama çok memnun kaldım iyi ki özele gitmedim. Ebe falan hepsi iyiydi. Acil olunca ailem gelemedi hemn eşim refakatçimdi. Doğum yaptım sabah hemn enis hoca geldi yanıma iki kere oda şaşırdı falan bn çok memnun kaldım. Darısı size inş sizde memnun kalırsınız
Happymomlke Gzde4507 ayy sizin adınıza çok sevindim ne kadar tek baş etmek zorunda kalsanız da sonu güzel olmuş böyle güzel şeyleri duyunca ben de motive oluyorum 🌸🙏🏻 peki odalar nasıldı tek kişilik miydi
Gzde4507 Happymomlke odalar 2 kişilik maalesef bnm yanımda eşim kalacağı için yanımıza ufak ameliyatı olanları verdiler gündüz sabah gelip öğlen çıktılar. Bnm ailem doğumun olduğu günün akşamına geldi bn taburcu olana kadar yanımdaydılar gece uyumak dışında sorun olmadı yani. Ebeler falan da çok iyi