Kızlar henüz 7 aylık hamileyim hatta 7 ay olmasına 2 günüm var bir haftadır sırt ağrısı çekiyorum sizce normalmi ben gibi 7.ayda sırt ağrısı çeken varmı? Lütfen yaşayan veya bilen varsa yorum yazarsa çok mutlu olurum ev işlerimi kişisel işlerimi hal edemiyorum ailemden uzaktayım yardım edecek kimsem de yok normalmi?normalse bu ağrıyı nasil hafifletebilriim