Ben de öyle yapmayı düşünüyordum 6. Haftaya girer girmez lekelenme oldu o yüzden gittim doktor yerleşme olabilir dedi progestan verdi haftaya gel dedi 7+1de bebeği ve kalp atışını gördüm dinledim 🥰 ilk gebeliğim kimyasal olduğu için korkularım vardı ama çok şükür güzel geçti inşallah senin de güzel geçer 🤲🏻 bugün 7+5 olduk