Fatmaacylnn biraz geç oldu kusura bakmayın,doktora gidebildiniz mi? evet acilden de yardımcı olurlar.idrar alacak sonuca göre emzirmeye uygun antibiyotik yazacak.ben de yaşamıştım yeni doğum yaptıktan sonra,çok zordur bilirim.rabbim şifa versin.doktora gitmediyseniz muhakkak gidin,kültür de alırlar büyük ihtimalle,üreme varsa evdeki yöntemler yeterli olmaz,allah korusun böbreklere zarar verir