Yrn Dün doktor kontrolüm vardı bebeğin başı aşagıda dedi erken Doğum riski dedi bide boynuna kordon dolonmış bu durumu yaşayan arkadaşlar yardımcı olabilirmi ne yapmalıyım bide bebeğin hareketlerini çok az hissediyorum böyle çok kıpır kıpır değil nezaman daha çok hareketlenir bu arada ilk gebeliğim
Nursemom Yrn bebeğin pozisyonu sık değişir korkmayın demişti doktor bana ve plasenta bebeğe göre uzun olduğu için sıkıntı olmaz ddi. Sizin doktorunuz neden öyle ddi anlamadım 😟 siz hareketlerine dikkat edin ama düzenli olmaz ki o haftalarda 😐 bence başka doktora daha danışın en mantıklısı bu geldi bana 😦
AlininAysesii Ben de 22+3’üm, en başından beri bebeğin başı aşağıda ve onca doktora gittim hiçbiri bana erken doğum riski demedi, allah allah.
AlininAysesii Yrn Şeker yüklemesi ve aşıyı her gebe oluyor zaten onda sıkıntı yok ama erken doğum riskini kordon dolaşmasından ötürü demiştir size.
Yrn AlininAysesii ımm anladım ama. Kordon dolaşmasının şimdilik bi sıkıntısı yok dedi ay kafam okadar karıştı ki
eymeninannesii Benimde bebegimin başı aşağıda ama bana bi sorun yok dedi sadece kasik ağrılarım oluyodu 21+4 haftaligim bende hareketleri onla ilgili deildir ben hissediyorum normal sekilde
Yrn eymeninannesii hareketlerini hissediyorum ama çok fazla değil geceleri biraz bide tatlı bişeyler yiyince çok hareketleniyor bende tatlı yiyemiyorumm fazla
eymeninannesii Yrn anladım şuan biraz daha küçükler hareketleri kuvvetlenicek inşallah erken doğum riskini sor bence doktoruna bi daha ne yapmam lazım deyin
Mczmasya Yrn canimm ayni haftadayiz zatenn duzenli hareketler 25 den sonra baslar hic Kokrma bebegin basinin asaagida olmasi hic önemli degol En basindan beri Oyle olanlar var