rabiayy Kızlar cumartesi 6+1 oluyorum. 4+4 de keseyi gördük. 5+1 ile uyumlu dedi. Sizce bebeği görüp, kalp atışını duyar mıyım cumartesi? Diğer hafta ramazan olduğu için bu cumartesi gideceğim mecburen.
Nagihan_ad rabiayy aynen betanız kaçtı ve yanlış anlamazsanız göbek bölgenizde fazla kilonuz var mı? 4+6 da karından ultrasonda görmedi bebeği de doktor.