aybukee10 ayy benim çok ağrım olmuştu, kasılma tarzı… Dikişi plastik cırtlı kelepçe gibi bir şeyle yapmışlardı, ip değildi yani. Çıkarırken göstermisti doktorum. Kaşıntı vs olmuş muydu hatırlamıyorum… 7 hafta sonra benim de serklajim var ikinci gebeliğim😊